Zaawansowane
Popularne wyszukiwania: budowy, cement, dom, drzwi, koparko ladowarka, kostka brukowa, kurs hydraulika warszawa, okna, remonty, schody
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ!
Rejestracja bezpłatna

Jesteś naszym Klientem? Zaloguj się

Przypomnij nazwę użytkownika / hasło

Kategorie

Remonty domów, renowacje (40) Usługi budowlane (4266) Instalacje (101) Elementy wykończeniowe (131) Wyposażenie wnętrz (20) Materiały budowlane (243) Narzędzia, maszyny i pojazdy (1513) Nieruchomości (57) Inne usługi (218)
Oferta sprzedaży

Zarządzanie pracownikami na placu budowy.



Nr referencyjny S 24625
Branża Usługi budowlane » Usługi ogólnobudowlane
Inne usługi » Kursy, szkolenia
Inne usługi » Doradztwo i nadzór budowlany
Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów
Dostępność Cała Polska
Opis Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnych warsztatach:
Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych praktyk. 2-dniowe szkolenie praktyczne


Terminy szkolenia:

20-21/09 Poznań/Online

18-19/10 Wrocław/Online

08-09/11 Warszawa/Online

22-23/12 Poznań/Online


Program szkolenia

1. BUDOWANIE AUTORYTETU ? jak przewodzić zespołowi pracowników na placu budowy
-Jak skutecznie zbudować autorytet kierownika budowy wśród podwładnych.
-Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika ? jak oddziaływać na pracowników na placu budowy?
-Przykład osobisty ? modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych
-Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy?
-Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele?
2. MOTYWOWANIE I DYSCYPLINOWANIE ? inspirujące narzędzia skutecznego kierownika
-Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy?
-W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie?
-Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych?
-W jakich sytuacjach koniecznie należy sięgnąć po środki dyscyplinujące pracowników, które z nich mają największą skuteczność.
-Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych?
-Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy?
3. KOMUNIKACJA ? co robić, żeby pracownicy prawidłowo rozumieli swojego szefa
-Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany?
-Jakim językiem przekazywać polecenia, aby były zrozumiałe i jakich technik wpływu używać, aby skutecznie zaangażować zespół w realizację celów?
-Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART
-Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania?
-Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań?
-Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego?
-Procedura delegowania zadań i udzielania
4. KONFLIKTY ? Przyczyny konfliktów, rodzaje i sposoby kierowania konfliktem?
-Najczęściej występujące konflikty na placu budowy, ich przyczyny.
-Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie?
-Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy?
-Konstruktywna krytyka ? kiedy najlepiej stosować.
-Komunikowanie ?zasad szefa? zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych
-Jak ograniczyć ?fałszywą lojalność? pracowników wobec siebie?
5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników
-Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy
-Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie ? metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy
-Kary regulaminowe i kary relacyjne ? jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara buła skuteczna i rozwijająca pracownika?
6. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych - wnioski końcowe.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.


Inwestycja

Szkolenie stacjonarne

1250.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)


Szkolenie on-line

1150.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Data aktualizacji 14/09/2021
Data ważności 13/12/2021

Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!

Dane teleadresowe producenta
Nazwa firmy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Przedstawiciel Bartek Hady
Adres ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Polska
Telefon 796230982
Fax 616247936
E-mail kontakt@szkolenia-semper.pl
Strona www http://www.szkolenia-semper.pl