Zaawansowane
Popularne wyszukiwania: budowy, cement, dom, drzwi, koparko ladowarka, kostka brukowa, kurs hydraulika warszawa, okna, remonty, schody
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ!
Rejestracja bezpłatna

Jesteś naszym Klientem? Zaloguj się

Przypomnij nazwę użytkownika / hasło

Kategorie

Remonty domów, renowacje (26) Usługi budowlane (2707) Instalacje (149) Elementy wykończeniowe (48) Wyposażenie wnętrz (14) Materiały budowlane (168) Narzędzia, maszyny i pojazdy (970) Nieruchomości (41) Inne usługi (168)
Oferta sprzedaży

Skuteczne zarządzanie pracownikami fizycznymi na placu budowy...


Nr referencyjny S 21606
Branża Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów
Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów » Budowa obiektów sportowych
Usługi budowlane » Usługi ogólnobudowlane
Inne usługi » Kursy, szkolenia
Dostępność Cała Polska
Opis Skuteczne zarządzanie pracownikami fizycznymi na placu budowy (motywowanie, radzenie sobie z konfliktami na placu budowy)

Termin szkolenia: 4.07.16 r. (poniedziałek)
Miejsce szkolenia: Warszawa (ścisłe centrum)
Czas trwania: od 10.00 do 16.00
Koszt uczestnictwa: 699,00 + 23% VAT dla jednej osoby zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Program szkolenia:
1. Efektywne metody budowania autorytetu wśród budowlańców
- Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika? jak oddziaływać na pracowników na placu budowy?
- Przykład osobisty - modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych
- Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy?
- Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele?

2. Dyscyplinowanie i motywowanie podwładnych
- Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy?
- W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie?
- Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych?
- Udzielanie konstruktywnej krytyki
- Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych?
- Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy?

3. Komunikowanie się z pracownikami na placu budowy
- Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany?
- Jak sprawdzić, czy pracownik zrozumiał i wie co, jak, do kiedy, czym i z kim ma wykonać zadanie, nawet wtedy kiedy mówi: Wszystko jasne szefie, nie ma sprawy, zrobi się, czy też potakuje głową
- Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART
- Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania?
- Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań?
- Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego?
- Procedura delegowania zadań i udzielania

4. Radzenie sobie z konfliktami, sytuacjami trudnymi i tzw. trudnymi pracownikami:
- Jakie są przyczyny i rodzaje konfliktów na placu budowy?
- Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie?
- Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy?
- W jaki sposób stosować konstruktywna krytykę?
- Komunikowanie zasad szefa zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych
-Jak ograniczyć fałszywą lojalność pracowników wobec siebie?

5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników
- Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy
- Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie - metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy
- Kary regulaminowe i kary relacyjne - jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara była skuteczna i rozwijająca dla pracownika?

Uczestnicy:
Szkolenie kierowane jest do dyrektorów oddziałów, kierowników budów, kierowników projektów, kierowników odcinków robót, majstrów, brygadzistów, inżynierów budowy, techników budowy.

Cel seminarium:
Celem szkolenia jest:
- poprawa efektywności działania, osiągania celów i wykonywania zadań w wyznaczonych terminach na placu budowy przez pracowników
- zbudowanie skutecznego, lojalnego i zmotywowanego zespołu pracowników fizycznych na budowie
- praktyczne poznanie przez Uczestników metod motywowania, dyscyplinowania i budowania autorytetu wśród pracowników
- sprawdzenie w warunkach praktycznego wykonywania zadań na placu budowy skuteczności poznanych sposobów zarzadzania pracownikami

Wykładowca:
Zygmunt Dolata - trener firm produkcyjnych i budowlanych, inżynier budowy, coach, doradca w zakresie HR i rozwoju osobistego. Wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki (Metodyka prezentacji projektu) i Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu (Przywództwo i motywowanie). Wykładał także w Wyższej Szkole Bankowej techniki negocjacyjne. Absolwent studiów MBA, kilku studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, motywowania i komunikacji. Absolwent Politechniki Warszawskiej )mgr inż.).Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych. Autor publikacji z zakresu zarządzania zespołami pracowniczymi, negocjacji, motywowania, efektywnego wykorzystania narzędzi zarządzania ludźmi w organizacji oraz rozwoju osobistego. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarzadzania, przywództwa, negocjacji i rozwoju osobistego w specjalistycznych wydawnictwach: Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Szef Sprzedaży, Magazyn Trenera. Absolwent mi. studiów MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Finalista konkursu: Mówca Znakomity Poznań, 2007 r. Gazeta Wyborcza.
Data aktualizacji 23/06/2016
Data ważności 24/10/2017

Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!

Dane teleadresowe producenta
Nazwa firmy Verlag Dashofer sp. z o.o.
Przedstawiciel Monika Leszczyk
Adres ul. Bieżanowska 7
02-655 Warszawa
Polska
Telefon 22 559 36 14
Fax 22 829 27 00
E-mail leszczyk@dashofer.pl
Strona www http://www.akademiadashofera.pl