Zaawansowane
Popularne wyszukiwania: budowy, cement, dom, drzwi, koparko ladowarka, kostka brukowa, kurs hydraulika warszawa, okna, remonty, schody
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ!
Rejestracja bezpłatna

Jesteś naszym Klientem? Zaloguj się

Przypomnij nazwę użytkownika / hasło

Kategorie

Remonty domów, renowacje (38) Usługi budowlane (4211) Instalacje (94) Elementy wykończeniowe (130) Wyposażenie wnętrz (21) Materiały budowlane (168) Narzędzia, maszyny i pojazdy (1786) Nieruchomości (47) Inne usługi (160)
Oferta sprzedaży

Książka Obiektu Budowlanego (KOB) w praktyce.



Nr referencyjny S 25582
Branża Usługi budowlane » Usługi ogólnobudowlane
Inne usługi » Kursy, szkolenia
Nieruchomości » Działki, domy, mieszkania, garaże
Inne usługi » Doradztwo i nadzór budowlany
Nieruchomości » Zarządzanie obiektami
Dostępność Cała Polska
Opis Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Książka Obiektu Budowlanego (KOB) w praktyce. Jak prawidłowo dokonywać wpisów w książce obiektu budowlanego i załączać wymagane dokumenty - 1-dniowe szkolenie."




Terminy szkolenia:

2023-08-21 Wrocław, Szkolenie online
2023-09-20 Warszawa, Szkolenie online
2023-10-18 Szkolenie online, Kraków
2023-11-08 Poznań, Gdańsk, Szkolenie online
2023-12-13 Szkolenie online, Wrocław


Program szkolenia

Niniejszy program szkolenia stanowi własność intelektualną Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER lub osób trzecich, w których imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER występuje. Materiał jest poufny i podlega ochronie prawem autorskim. Kopiowanie, przekazywanie osobom trzecim oraz wykorzystanie niezgodne z intencją organizatora szkolenia jest zabronione i stanowi naruszenie prawa.

1. Rozdział VI ustawy prawo budowlane ?Utrzymanie i eksploatacja obiektów budowlanych? ? Zakres przedmiotowy i podmiotowy obowiązków wynikających z przepisów w/w rozdziału ustawy.
2. Podstawa prawna prowadzenia książki obiektu budowlanego ? Rozporządzenie Ministra Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego.
3. Wzór i struktura książki obiektu budowlanego prowadzonego dla określonej kategorii obiektu.
4. Osoby uprawnione do dokonywania wpisów do książki obiektu budowlanego i jej prowadzenia, właściwe upoważnienie i jego treść ? zarządca nieruchomości, pracownik, zleceniobiorca.
5. Przeglądy okresowe obiektów budowlanych, zakres przedmiotowy, terminy i zasady ich ujawniania w książce obiektu budowlanego.
6. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji obiektu budowlanego związanej z książką obiektu budowlanego.
7. Zalecenia z przeglądów okresowych obiektu budowlanego ? wpisy, termin wykonania i ich prawidłowa dokumentacja, powiadomienie organów nadzoru budowlanego w przypadku ich niewykonania.
8. Wpisy do książki obiektów budowlanych związane z przebudowani obiektu, pracami remontowymi, uszkodzeniami i katastrofami budowlanymi.
9. Zasady kontynuowania prowadzenia książki obiektu budowlanego w trakcie jego istnienia.
10. Organy uprawnione do kontroli obiektów budowlanych w tym do kontroli dokumentacji obiektu budowlanego ? sankcje za niewłaściwe utrzymanie obiektu budowlanego dla właściciela zarządcy obiektu przewidziane w przepisach prawa budowlanego.
11. Case study z zakresu utrzymania obiektów budowlanych i przykładów właściwych wpisów do książki obiektu budowlanego.
12. Orzecznictwo sądowe i praktyka organów kontrolujących dotyczące utrzymania obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa.


W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.





Szkolenie stacjonarne
690.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Szkolenie on-line
640.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Data aktualizacji 20/07/2023
Data ważności 16/01/2024

Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!

Dane teleadresowe producenta
Nazwa firmy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Przedstawiciel Bartek Hady
Adres ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Polska
Telefon 796230982
Fax 616247936
E-mail kontakt@szkolenia-semper.pl
Strona www http://www.szkolenia-semper.pl