Zaawansowane
Popularne wyszukiwania: budowy, cement, dom, drzwi, koparko ladowarka, kostka brukowa, kurs hydraulika warszawa, okna, remonty, schody
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ!
Rejestracja bezpłatna

Jesteś naszym Klientem? Zaloguj się

Przypomnij nazwę użytkownika / hasło

Kategorie

Remonty domów, renowacje (38) Usługi budowlane (4211) Instalacje (94) Elementy wykończeniowe (130) Wyposażenie wnętrz (20) Materiały budowlane (168) Narzędzia, maszyny i pojazdy (1578) Nieruchomości (47) Inne usługi (160)
Oferta sprzedaży

Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce.



Nr referencyjny S 25568
Branża Inne usługi » Kursy, szkolenia
Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów
Usługi budowlane » Deweloperzy
Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów » Budowa obiektów sportowych
Dostępność Cała Polska
Opis Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.


Terminarz szkoleń:

11-12/04 Online

16-17/05 Warszawa/Online

13-14/06 Gdańsk/Online

11-12/07 Warszawa/Online

22-23/08 Kraków/Online


Program szkolenia
Program szkolenia:

Moduł I ? Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności publicznej:
? obowiązki wynikające z przepisów prawa,
? zadania,
? źródła informacji o stanie technicznym obiektu budowlanego,
? gdzie w książce obiektu budowlanego wpisać podstawowe informacje o obiekcie, jego właścicielu i zarządcy.

Moduł II - Rodzaje i terminy wykonywania obowiązkowych kontroli i przeglądów:
? elementów budowlanych,
? instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
? instalacji gazowych i kominowych,
? kotłów i instalacji z kotłami,
? klimatyzacji,
? wyposażenia p.poż.

Moduł III ? Przeprowadzanie i dokumentowania obowiązkowych kontroli:
? jakie elementy obiektu budowlanego muszą być skontrolowane i dlaczego,
? zawartość protokołu z kontroli ? co ma zawierać i czemu to służy,
? gdzie w książce obiektu budowlanego rejestrować informacje zawarte w protokołach z kontroli.

Moduł IV ? Wykorzystanie i realizacja zaleceń zawartych w protokołach z kontroli:
? prace z zakresu bieżącej konserwacji,
? roboty remontowe i budowlane,
? zmiany sposobu użytkowania
? gdzie i jak w książce obiektu budowlanego rejestrować realizację robót budowlanych.

Moduł V ? Zagrożenia w eksploatacji obiektów budowlanych:
? zagrożenia w okresie zimowym,
? powodzie,
? bezpieczeństwo pożarowe,
? bezpieczeństwo instalacji elektrycznych,
? dokumentowanie w książce obiektu budowlanego awarii i katastrof budowlanych.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.


Inwestycja

Szkolenie stacjonarne

1290.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1670 zł netto (+23% Vat)


Szkolenie on-line

1190.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Data aktualizacji 08/04/2022
Data ważności 05/10/2022

Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!

Dane teleadresowe producenta
Nazwa firmy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Przedstawiciel Bartek Hady
Adres ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Polska
Telefon 796230982
Fax 616247936
E-mail kontakt@szkolenia-semper.pl
Strona www http://www.szkolenia-semper.pl