Zaawansowane
Popularne wyszukiwania: budowy, cement, dom, drzwi, koparko ladowarka, kostka brukowa, kurs hydraulika warszawa, okna, remonty, schody
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ!
Rejestracja bezpłatna

Jesteś naszym Klientem? Zaloguj się

Przypomnij nazwę użytkownika / hasło

Kategorie

Remonty domów, renowacje (39) Usługi budowlane (3879) Instalacje (129) Elementy wykończeniowe (58) Wyposażenie wnętrz (21) Materiały budowlane (218) Narzędzia, maszyny i pojazdy (1600) Nieruchomości (64) Inne usługi (181)
Oferta sprzedaży

Kosztorysowanie w procesie budowlanym w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.



Nr referencyjny S 24402
Branża Usługi budowlane » Usługi projektowe, architektura
Inne usługi » Kursy, szkolenia
Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów » Budowa domów
Usługi budowlane » Budowa dróg i obiektów » Budowa obiektów sportowych
Dostępność Dolnośląskie
Opis Kosztorysowanie w procesie budowlanym w praktyce - 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Certyfikowane szkolnie online.


Termin szkolenia:

Termin
od: 2020-11-16
do: 2020-11-17 Szkolenie online

od: 2020-12-07
do: 2020-12-08 Szkolenie online

od: 2021-01-25
do: 2021-01-26 Szkolenie online

od: 2021-02-22
do: 2021-02-23 Szkolenie online

od: 2021-03-22
do: 2021-03-23 Szkolenie online

od: 2021-04-26
do: 2021-04-27 Szkolenie online

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się kosztami i zarządzaniem kosztów w procesie inwestycyjnym. Celem jest zapoznanie uczestników z etapami procesu inwestycyjnego i na każdym z nich omówienie metod obliczania kosztów. Dla inwestora będzie to opracowanie budżetu inwestycji, dla wykonawców przygotowanie ofert, dla wszystkich zainteresowanych także rozliczanie robót w trakcie realizacji, w tym zagadnienia robót dodatkowych i zamiennych. Dodatkowo będzie można uzyskać informację na czym polega weryfikacja dokumentów kosztowych.


Cel szkolenia

Uczestnicy będą mogli między innymi poznać następujące zagadnienia:
1. Rodzaje dokumentów kosztowych na poszczególnych etapach procesu inwestycyjnego, w całym życiu obiektów budowlanych;
2. Kto może sporządzać dokumenty kosztowe i rola kosztorysantów budowlanych;
3. Co powinien zawierać SIWZ w zakresie przygotowania ceny oferty,
4. Jak jest rola przedmiaru robót;
5. Jakie są rodzaje kosztorysów i kalkulacji cen.


Korzyści dla uczestników

1. Poznanie i zbycie umiejętności w zakresie wykorzystania procedur i postępowania w przygotowaniu dokumentów kosztowych;
2. Poznanie zasad weryfikacji formalnej i merytorycznej;
3. Sporządzanie przykładowych kalkulacji i dokumentów w ramach ćwiczeń;
4. Możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania uczestników w ramach wyjaśnień i dyskusji.


Metodologia

Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

Niniejszy program szkolenia stanowi własność intelektualną Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER lub osób trzecich, w których imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER występuje. Materiał jest poufny i podlega ochronie prawem autorskim. Kopiowanie, przekazywanie osobom trzecim oraz wykorzystanie niezgodne z intencją organizatora szkolenia jest zabronione i stanowi naruszenie prawa.

Dzień I
1. Wprowadzenie
2. Programowanie inwestycji budowlanej faza przedinwestycyjna
3. Faza projektowania ? umowa o prace projektowe i kosztorysowe.
4. Dokumentacja projektowa Umowa o prace projektowe - zakres obowiązków projektanta - Projekt budowlany; projekty wykonawcze, przedmiar robót,
5. Omówienie pojęć: program funkcjonalno użytkowy, dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
6. Kosztorysowanie - podstawowe zagadnienia prawne dotyczące sporządzania przedmiaru i kosztorysów,
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
Polskie Standardy Kosztorysowania Robót Budowlanych.
-Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV)
-Przedmiar robót, zasady przedmiarowania robót budowlanych ? przykłady i ćwiczenia
-Założenia i dane wyjściowe,
-Błędy w przedmiarowaniu robót: błędy formalne, błędy wynikające z niewłaściwej interpretacji zasad przedmiarowania, błędy w zakresie i obliczaniu ilości robót oraz i inne,
-Spójność dokumentów: przedmiaru, projektów i STWIORB.
Dzień II
-Rodzaje kosztorysów (inwestorski, ofertowy, powykonawczy i inne),
-Podstawy sporządzania kosztorysów (inwestorskiego, ofertowego, powykonawczego),
-Zasady sporządzania kosztorysów
-Baza normatywna
-Baza cenowa dla potrzeb kosztorysowania
-Kalkulacje: metody i formuły kalkulacji ceny, wraz z ćwiczeniami,
-Struktura ceny kosztorysowej oraz struktura kosztów i zysku,
-Rodzaje i kalkulacja ryzyka
-Koszty cyklu życia obiektów, (w tym omówienie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 lipca 2018 r. w sprawie metody kalkulacji kosztów cyklu życia budynków oraz sposobu przedstawiania informacji o tych kosztach)
-Zasady weryfikacji formalnej i merytorycznej poprawności sporządzenia kosztorysów.
-Podsumowanie.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do Internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Inwestycja

1150.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).


Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.


Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przed szkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Data aktualizacji 20/11/2020
Data ważności 10/02/2021

Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!

Dane teleadresowe producenta
Nazwa firmy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Przedstawiciel Łukasz Czarnecki
Adres ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Polska
Telefon 796230982
Fax 616247936
E-mail kontakt@szkolenia-semper.pl
Strona www http://www.szkolenia-semper.pl