Zaawansowane
Popularne wyszukiwania: budowy, cement, dom, drzwi, koparko ladowarka, kostka brukowa, kurs hydraulika warszawa, okna, remonty, schody
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ!
Rejestracja bezpłatna

Jesteś naszym Klientem? Zaloguj się

Przypomnij nazwę użytkownika / hasło

Kategorie

Remonty domów, renowacje (39) Usługi budowlane (3879) Instalacje (129) Elementy wykończeniowe (58) Wyposażenie wnętrz (21) Materiały budowlane (218) Narzędzia, maszyny i pojazdy (1600) Nieruchomości (64) Inne usługi (181)
Oferta sprzedaży

Zarządzanie nieruchomościami i nadzór - Certyfikowane szkolenie online



Nr referencyjny S 24367
Branża Inne usługi » Kursy, szkolenia
Nieruchomości » Mieszkania
Nieruchomości » Mieszkania » Wynajem
Nieruchomości » Mieszkania » Sprzedaż, kupno
Dostępność Dolnośląskie
Opis Zarządzanie nieruchomościami i nadzór nad inwestycjami budowlanymi w praktyce - 3-dniowe szkolenie (w Zakopanem wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia) - Certyfikowane szkolenie online.

Terminarz szkoleń
od: 2020-11-25
do: 2020-11-27 Szkolenie online

od: 2020-12-28
do: 2020-12-30 Szkolenie online



Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla osób realizujących zadania z zakresu zarządzania nieruchomościami o różnych funkcjach. Grupą docelową są również osoby związane zawodowo z realizacją czynności inspektora nadzoru, ale i współpracujące z takimi podmiotami jako inwestor, kierownik budowy, czy autor projektu budowlanego.

Cel szkolenia
Szkolenie ma przybliżyć poszczególne aspekty zarządzania nieruchomością, poczynając od jego celu, poprzez zakres funkcjonalny (czynności zarządzania), obowiązki ustawowe zarządcy, sposób uregulowania współpracy (umowa o zarządzanie) oraz zagadnienia szczególne dotyczące eksploatacji nieruchomości. W założeniu szkolenie ma na celu pokazanie zarządzania nieruchomością w aspekcie praktycznym, tj. analizując pozycję zarządcy w poszczególnych sytuacjach charakterystycznych dla eksploatacji obiektu oraz pokazując optymalne wzorce działania.
Druga część szkolenia dotyczy nadzoru inwestorskiego oraz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. Omawia charakterystykę prawną i merytoryczną nadzoru inwestorskiego, sposób jego ustanowienia i pełnienia, a także prawa i obowiązki inwestora (jako zleceniodawcy inspektora) oraz inspektora (jako usługodawcy).

Korzyści dla uczestników
-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania nieruchomościami i nadzoru nad inwestycjami budowlanymi.
-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zarządzania nieruchomościami i nadzoru nad inwestycjami budowlanymi.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.

Metodologia
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia
|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

Moduł I: Zarządzanie nieruchomościami
1. Wprowadzenie sposoby sprawowania zarządu nieruchomością, celowość ustanowienia zarządcy.
2. Właściciel / zarządca nieruchomości / najemca / zarząd nieruchomością wspólną rozróżnienie pojęć i pozycji prawnych (uprawnienia - obowiązki).
3. Powierzenie zarządzania nieruchomością zarządca i umowa o zarządzanie.
a. Cechy zawodu zarządcy nieruchomości.
b. Elementy konieczne (podstawowe) i zalecane umowy o zarządzanie nieruchomością.
c. Konsekwencje nowelizacji Ustawy o gospodarce nieruchomościami €žotwarcie€ zawodu zarządcy nieruchomości.
4. Podstawowe obowiązki w zakresie zarządzania nieruchomością.
a. Utrzymanie właściwego stanu nieruchomości i otoczenia.
b. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej nieruchomości - dziennik budowy / książka obiektu / dokumentacja techniczna i serwisowa.
c. Kontrole i przeglądy okresowe rodzaje, zakres, sposób realizacji i sankcje za zaniedbania.
d. Nakazy organów
e. Prawo sąsiedzkie a bieżące zarządzanie nieruchomością.
6. Konserwacja bieżąca obiektu odmienności dla poszczególnych elementów nieruchomości (ciągi komunikacyjne, urządzenia, instalacje, systemy p.poż.), zakres i sposób przeprowadzania (organizacji), możliwości optymalizacji.
7. Roboty budowlane w trakcie użytkowania nieruchomości remont, przebudowa, zmiana sposobu użytkowania oraz konieczna dokumentacja.
8. Osoby niepełnosprawne i starsze jako użytkownicy nieruchomości omówienie poszczególnych rodzajów pomieszczeń oraz związanych z nimi obostrzeń i zaleceń eksploatacyjnych.
9. Rozbiórka obiektu prawne i praktyczne aspekty realizacji. Ryzyka i zagrożenia wobec podmiotów trzecich np. użytkowników części eksploatowanej.
10. Katastrofa budowlana szkody na osobie i mieniu, zakres odpowiedzialności właściciela, zarządcy, użytkownika (np. najemcy) obiektu.

Moduł II: Nadzór nad inwestycjami budowlanymi
1. Nadzór inwestorski / budowlany / autorski - rozróżnienie pojęć i funkcji.
2. Nadzór inwestorski charakterystyka ogólna (kiedy, z jakich przyczyn, na czyje polecenie).
3. Nadzór inwestorski charakterystyka podmiotowa (podmioty uprawnione / wykwalifikowane).
4. Nadzór inwestorski charakterystyka przedmiotowa (obszar działania, obowiązków i uprawnień) oraz podstawa prawna sprawowania (decyzja administracyjna, umowa cywilnoprawna itp.).
5. Obowiązki formalnoprawne inwestora związane z ustanowieniem nadzoru inwestorskiego.
6. Naruszenie nakazu / obowiązku ustanowienia nadzoru inwestorskiego konsekwencje prawno-faktyczne.
7. Odpowiedzialność zawodowa w budownictwie uchybienia w realizacji obowiązków nadzoru inwestorskiego.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Informacje organizacyjne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:

Dzień I
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień II
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie
Dzień III
Godz.09:00-10.30-szkolenie
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie
Godz.12.00-12.15 -przerwa
Godz.12:15-13.30 -szkolenie
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie

Dostęp do wirtualnego pokoju konferencyjnego zostanie przesłany na adres e-mail Uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Inwestycja
1740.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Zgłoszenie
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Kontakt
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
alt

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi
Powyższy orgram rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Data aktualizacji 20/11/2020
Data ważności 01/02/2021

Pamiętaj, aby powiedzieć, że znalazłeś to ogłoszenie w serwisie Rynek Budowlany PL! Dziękujemy!

Dane teleadresowe producenta
Nazwa firmy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Przedstawiciel Łukasz Czarnecki
Adres ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Polska
Telefon 796230982
Fax 616247936
E-mail kontakt@szkolenia-semper.pl
Strona www http://www.szkolenia-semper.pl